vrijdag 17 juli 2020

Cover Corona Art Journal (fase 1, 09.07.2020)


Cover Corona Art Journal (fase 1)
Begin maart 2020 ben ik gestart met een Corona Art Journal. Inmiddels is deze zo dik dat het bijna onmogelijk is deze open of dicht te doen. In 1 boek zaten oorspronkelijk 15 bladzijden van 30x30 cm. Inmiddels zit er in 1 boek 50 bladzijden. Tijd dus om mijn Corona Art Journal te splitsen.
Als eerste heb ik het woord corona gestempeld en met de scanner vergroot. Het papier heb ik dubbelgevouwen zodat de letter dubbel is. Op het stuk waar geen letter staat heb ik maskeertape geplakt. Sommige letters waren te breed en heb 2 stukken naast elkaar geplakt en aan elkaar bevestigd met plakband.
Terwijl alles op elkaar zat heb ik de letters uitgeknipt en de binnenkant van de a en o uitgesneden. De maskeertape wat ik hier niet nodig heb bewaard.
De achtergrond heb ik in metallic blauw geverfd met een spatelkwast. Dit heb ik niet volledig dekkend gedaan voor een speels effect


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Klavertje 3

  Ik heb de mok eerst helemaal wit geglazuurd. Vervolgens heb ik 4 harten en steltje uit papier geknipt en op de witte glazuur 'geplakt&...