vrijdag 17 juli 2020

Cover Corona Art Journal (fase 5, de afronding, 12.07.2020)

Cover Corona Art Journal (fase 5, de afronding, 12.07.2020)

Als laatste heb ik de covers nog extra versierd. Ik heb de maanden erop gestempeld. Letters gestanst uit foam (‘coronavirus’) en deze in spiegelbeeld op een hard stuk plastic geplakt. Zo had ik een zelfgemaakte woordstempel. Een aantal details heb ik op vilt uit gestanst. Toch vond ik dat deze te ‘vlak’ bleef en heb ik gekozen om er een fellere kleur, roze, aan toe te voegen in de vorm kenmerkende woorden van deze covid19 pandemie en medische afbeeldingen. Als test heb ik ook een paar figuren uit gestanst op vellum. Het is een leuk effect, maar merk dat het snel beschadigd.
De finishing touch waren de gaatjes maken voor het elastiek, de covers met acrylinkt op de voorkant zilveren besprenkelen en beschermlaag met blanke lak spray.


voorkant


achterkant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Klavertje 3

  Ik heb de mok eerst helemaal wit geglazuurd. Vervolgens heb ik 4 harten en steltje uit papier geknipt en op de witte glazuur 'geplakt&...