maandag 20 juli 2020

Nieuwsgierigheid

Een aantal jaar geleden heb ik zelf een Gelli Plate gemaakt.
Ik was en ben hier nog steeds enthousiast over.
Sinds een paar maanden liep ik met de vraag: ‘kan ik van de embossingfolder met de knuffel en vlinders ook een Gelli plate maken?’
Ik heb mijn oude verkleurde plaat omgesmolten en eerst een test exemplaar gemaakt in een embossingfolder die ik nooit gebruik.
Enkele uren later wist ik het antwoord: ‘Ja het kan!’
Toen heb ik de folders gebruikt die ik graag wilde. 



Ik ben dol enthousiast en heb direct 3 kaarten gemaakt.
Hiervoor heb ik Distress Oxide gebruikt op de Gelli Plate.


Ik heb 3 verschillende achtergronden gemaakt.
De blauwe met de Embossingfolder: Knuffel, de lila met de Embossingfolder: Vlinder en bij de roze heb ik de Stempelset: Knuffels gebruikt. Ik heb zowel de Card Deco pure en platinum gebruikt.







Op 27 juli 2020 maakte ik spontaan een oranje variatie voor de jongste dochter van een vriendin.
Zij is op haar 10e verjaardag op vakantie, maar kan het vooraf wel als verrassing meegeven aan haar moeder.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Klavertje 3

  Ik heb de mok eerst helemaal wit geglazuurd. Vervolgens heb ik 4 harten en steltje uit papier geknipt en op de witte glazuur 'geplakt&...