zaterdag 27 juni 2020

Finishing touch

Een van de leukste dingen bij mijn Bujo is de afronding. Vaak heb ik een idee hoe en wat ik er nog in wil. Echter wordt het altijd anders. Spontane ideeën geven mij energie en een persoonlijke touch.
Nadat de achtergrond klaar was, heb ik de dagen gestempeld. Vervolgens de cijfers van de dag. Ik vond de kleuren wat vlak en heb ik met card deco Platinum Navy blue en de kaderstempel de dagen iets naar voren gehaald. Diezelfde kleur is ook verwerkt in de achtergrond. 


2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Stephanie, wat een creativiteit. Vooral je tekening/pagina rechts bovenin, prachtig! Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Klavertje 3

  Ik heb de mok eerst helemaal wit geglazuurd. Vervolgens heb ik 4 harten en steltje uit papier geknipt en op de witte glazuur 'geplakt&...