donderdag 18 juni 2020

Weekpagina's

Na het maandoverzicht is het tijd voor de weekpagina’s.
Deze maand heb ik een nieuw formaat uitgescheden voor de dagen. Ik merkte dat ik iets meer ruimte nodig had om te schrijven. Nadat ik alles af had geplakt de achtergrond gemaakt; uitzicht op zee. De eerste laag aangebracht met de card deco pure. Vervolgens met de card deco platinum wat diepte aangebracht en de schelpen en vogels gestempeld.
Alle maskeertape eraf halen blijft spannend en leuk.
Vervolgens heb ik de achtergrond afgeplakt en met een stempel de lijnen gemaakt bij de dagen.
Als voorbereiding voor de volgende stap, het stempelen van de dagen, heb ik de alvast de post-its met de nummering geplakt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Klavertje 3

  Ik heb de mok eerst helemaal wit geglazuurd. Vervolgens heb ik 4 harten en steltje uit papier geknipt en op de witte glazuur 'geplakt&...