maandag 15 juni 2020

Een eerste blog moet er ooit eens komen, ik dacht waarom niet nu.


Een eerste blog moet er ooit eens komen, ik dacht waarom niet nu.

Een nieuwe maand en dat betekend een nieuw thema in mijn bullet journal. De afgelopen maanden waren de thema’s: winters/sneeuw, bloemen, art, fruit, onderwaterwereld en deze maand vlinders. In juli wordt mijn thema strand/zee dieren. 

Zoals altijd begin ik met een maandoverzicht. Ik ben begonnen met de achtergrond te stempelen met schelpen. Dat ik beide pagina voor met stempels heb versierd als achtergrond heb ik nog niet eerder gedaan. 

Met een zelfgemaakt sjabloon kleur ik de dagen van de maand. De dagen die niet bij deze maand horen voorzie ik van een post-it briefje.

Op de foto een klein voorproefje.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Stephanie, leuk dat je designer bij Meaningful-Crafts bent geworden. Mooi begin om te starten met je blog. Succes en nogmaals welkom in het team. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Mariska,
    Moet nog even mezelf wegwijs maken in alles, maar dat gaat lukken.
    groetjes Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen

Klavertje 3

  Ik heb de mok eerst helemaal wit geglazuurd. Vervolgens heb ik 4 harten en steltje uit papier geknipt en op de witte glazuur 'geplakt&...