dinsdag 14 mei 2024

Vlinders

De vlinders, die ik vrijdag gemaakt heb en maandag zijn gebroken, opnieuw gemaakt. Ik laat ze nu plat liggen en heb de stukjes bij de lijfjes iets langer gehouden in de hoop op meer versteviging.


klei uitgerold.
Omtrek van de vorm uitgesneden en afgewerkt.
Reliëf eruit 'gegutst'



Na de biscuitbak geglazuurd met Botz


Experiment om Botz en Mayco samen te gebruiken



De achterkant van beide vlinders heb ik transparant geglazuurd omdat ik ze buiten wil hangen.

Na de glazuurbak een verrassend resultaat



Ik kon het niet laten om de vlinderfamilie uit te bereiden...


Geëxperimenteerd met wat kleuren over elkaar.
Helaas niet goed opgeschreven welke kleur volgorde.
Ik weet alleen dat ik de kleine vlinder geëindigd ben met SP-216




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Turtle schaal

   eerste ontwerp mallen gemaakt, maar achteraf niet nodig geweest Na 24 uur drogen afbeeldingen op de schalen gezet decoreren kon beginnen ...