vrijdag 2 april 2021

Thema covers


Ik heb mijn stempels en stansen geordend op thema. Alles in A5 boekjes met de Connect disc. Voor mij werkt dit prima en lekker overzichtelijk.

Maar hoe leuk is het om ieder thema een bijpassende cover te gever.

In een budget winkel waar het altijd actie is kun je pakketjes van 4 placemats kopen voor nog geen euro. Hiermee kun je dus 4 covers maken. En met stukken die overblijven (ligt ook aan patroon) kun je bijpassende onderzetters maken (stansen) of boekenleggers.

Met een elastomap kun je deze ook maken en de flap eventueel gebruiken als bescherming.

Omdat niets iedere placemat of elastomap even dik is heb ik extra versteviging gemaakt bij de ringen. Hiervoor heb ik op een sheet dubbelzijdig tape geplakt en deze met de 2-connect planner punch gestanst. Te taperand eraf gehaald en aan de binnenkant, precies op de punchgaten, geplakt en goed aangedrukt. Hierdoor gaan de covers niet steeds los.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Klavertje 3

  Ik heb de mok eerst helemaal wit geglazuurd. Vervolgens heb ik 4 harten en steltje uit papier geknipt en op de witte glazuur 'geplakt&...