maandag 17 augustus 2020

Mijn eigen Meaningful-Quote uitwerken…

 

… is leuk om te doen!

Ik heb hiervoor een vierkante witte kaart genomen. Deze heb ik eerst heel fijn verneveld met paars. Terwijl dit lag te drogen en heb halve bloemen uit gestanst op masking tape met de Stansenset Bloemen. De bloemen heb ik langs de rand geplakt en vervolgens met roze verneveld. 
Terwijl dit alles lag te drogen heb ik de letters die ik nodig had met de Stansenset: alfabet gemaakt op karton met daarachter dubbelzijdig tape. Op karton blijven de letters op het papier zitten, bij dun papier niet. Hierdoor heb je je eigen stickervel. Voordat ik ze eraf haalde om op te plakken heb ik op de letters dezelfde bloemenstempel gebruikt en in bijpassende kleur Card Deco platinum leave green er op gestempeld.
Na het opplakken van de tekst heb ik nog een paar bloemenstempels gezet, een paar halve groene bloemen, reststukje, met dezelfde stans gemaakt de groene bloemen voorzien van een parel.
Al met al, wees niet boos op luie mensen, ze doen helemaal niets!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Klavertje 3

  Ik heb de mok eerst helemaal wit geglazuurd. Vervolgens heb ik 4 harten en steltje uit papier geknipt en op de witte glazuur 'geplakt&...