maandag 10 augustus 2020

Als de tijd dringt...

Ken je dat? Op iets wachten wat maar niet in de brievenbus verschijnt.

De tijd ging nu toch wel erg dringen. Ik wil(de) mijn idee niet loslaten omdat deze veel te leuk is.

Ineens bedacht ik mij dat ik er ook een wit kaartje in kon doen met tijdelijke afbeelding. Ik heb deze vastgemaakt met fotohoekje dus op een later tijdstip eenvoudig te wisselen.

(11.08.2020) Een dag na het posten van deze post zaten de stansen waar ik op zat te wachten bij de post. Bestaat toeval?
Mijn idee van het witte kaartje werkte.
Toen ik het kaartje maakte was het voor mij nog een wit vlak, het witte vlak veranderde in een tafel, met sushi.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Klavertje 3

  Ik heb de mok eerst helemaal wit geglazuurd. Vervolgens heb ik 4 harten en steltje uit papier geknipt en op de witte glazuur 'geplakt&...