zaterdag 22 augustus 2020

Laat september 2020 maar komen.

Een dikke maand geleden begonnen aan mijn BuJo voor de maand september, maar ergens stagneerde het steeds.

Het thema was ‘Wanderlust’. Ik vond dit toepasselijk vanwege mijn vakantie. Met heel ligt grijs de achtergrond gestempeld met woorden in dit thema met de betekenis. In het voorblad had ik met blauw, roze en groen wat kleur aangebracht. Ik dacht dat het mooi zou zijn de afbeeldingen met vele grijstinten in te kleuren omdat ik al een overschot aan stempels met het thema ‘Wanderlust’ had gebruikt. Echter dit pakte helemaal verkeerd uit en kon mijzelf nauwelijks meer motiveren door te gaan. Ik denk dat het niet eens zozeer de motivatie was, maar meer de inspiratie.

Een dag geleden besloten om ook de weekpagina’s met dezelfde teksten te stempelen. Ik bleef weer in het sombere zwart en grijs hangen. Ben zelfs halverwege gestopt omdat ik het niets vond.

Vandaag verder gegaan. Blij dat ik ineens zag waarom het mij niet zo aantrok. Ik ben toch iemand die van meer kleuren houd.

De blauw, roze en groen kleur doorgetrokken naar de weekpagina’s en met succes. Al bezig zijnde fleurde de pagina’s op. Het sombere voorblad van de maand direct meegenomen voor een kleurexplosie.

Bij het maandoverzicht heb ik de woorden freedom, Wanderlust, Travel en Explore in kleur er overheen gestempeld (iedere week een ander woord) welke correspondeert met de weekpagina’s.

Door de dag- en datum stempels in dezelfde kleurenlijn te doen, inclusief randen, ontstond er ineens iets vrolijks.

Blij met het resultaat en het bijzondere proces. 






2 opmerkingen:

  1. Hoi Stephanie, ziet er mooi uit. Welk bullet journal gebruik je? En zie ik het goed dat dit A4 is?
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Stephanie, ziet er mooi uit. Welk bullet journal gebruik je? En zie ik het goed dat dit A4 is?
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Klavertje 3

  Ik heb de mok eerst helemaal wit geglazuurd. Vervolgens heb ik 4 harten en steltje uit papier geknipt en op de witte glazuur 'geplakt&...