dinsdag 5 september 2023

Bos mok

7.8.2023 De bos mok. Omdat ik nog groentinten over had van de berg mok en het zonde vond dit weg te gooien heb ik mijn planning omgegooid. Ik ben in het thema natuur gebleven en heb de overgebleven groen tinten gebruikt voor de bomen.











11.8.2023 Herten op de bos mok gezet. Best scherp. Alleen klopt er iets niet met de bruine kleur. Das dus even afwachten, maar laat me verrassen, het wordt/is in ieder geval bruin. Ik twijfel nog of ik er meer op wil maken of dat ik het zo moet laten. 'less is more'.










14.8.2023
Ik heb er nog wat kleine details bijgemaakt en in de ovenkamer gezet voor de biscuitbak.





28 augustus 2023
De mok is voor de eerste keer gebakken en goed uit de oven gekomen.
Deze vervolgens transparant geglazuurd.




4 september 2023
En toen was de mok klaar!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Klavertje 3

  Ik heb de mok eerst helemaal wit geglazuurd. Vervolgens heb ik 4 harten en steltje uit papier geknipt en op de witte glazuur 'geplakt&...