vrijdag 4 december 2020

Betekenisvolle-December-2020-Kerstboekje-Knutsel-Challenge

 

Ik heb met een mal de vorm uitgesneden op 2 tinten groen karton. Vervolgens heb ik het designpapier op maat gesneden. Ik heb hierbij rekening proberen te houden dat patronen doorlopen. Om alles op de juiste bladzijde vorm te geven en bij elkaar te houden heb ik nummer paperclips gebruikt. Ik heb er voor gekozen om alle rechter pagina’s in groen/wit tinten te houden. Bij de linker pagina mocht rood de overhand nemen.


Voor de binnenkant heb ik voor verschillende soorten bomen gekozen tussen de bladzijden in.

Ik heb met de Betekenisvolle Kerstlabels van Minke's Meaningful-Craft Designs kerstballen, kerstsokken, cadeautjes en boompjes gestanst en bestempeld. De sterren heb ik zelf uitgeknipt.

Vervolgens heb ik mij uitgeleefd om de bomen te versieren. In de laatste fase heb ik gekozen voor goud en glitter.





Dan is nu de vraag, Wie gaat mijn kerstboekje ontvangen?

 

Voor dit boekje heb ik gebruikt: Stempelset:#BuJo.nl December van AnnaGretha Design en de Betekenisvolle Kerstlabels van Minke's Meaningful-Craft Designs

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuk uitgewerkt project. Hier zal de ontvanger wel heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Klavertje 3

  Ik heb de mok eerst helemaal wit geglazuurd. Vervolgens heb ik 4 harten en steltje uit papier geknipt en op de witte glazuur 'geplakt&...