donderdag 18 april 2024

Bel met servet

 

Uit Oostenrijk had ik servetten meegenomen.
Op mijn verlanglijstje stond om ooit eens de servet techniek uit te proberen op een bel.
De bel heb ik gegoten en de binnenkant heb ik wit geglazuurd.
Ik heb ooit een bel gezien waarbij de binnenkant niet was geglazuurd en vond dat armoedig.
Ik heb een mal gemaakt voor het patroon. 
Deze heb k vervolgens op de servet gelegd en, iets groter, uitgeknipt.
Met klemmen heb ik de servetten op de bel gezet om ze aansluiten te krijgen.
Vervolgens met Mod Podge steeds een klein stukje vast gelijmd.
1 bel heb ik met een transparante Mod Podge gedaan, de ander met Mod Podge en flitter










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Turtle schaal

   eerste ontwerp mallen gemaakt, maar achteraf niet nodig geweest Na 24 uur drogen afbeeldingen op de schalen gezet decoreren kon beginnen ...