zaterdag 14 augustus 2021

Knuffel Jungle mini kleed

 Ik heb het nog nooit gedaan, maar denk wel dat ik het kan...

het begon allemaal met zegeltjes sparen en hulp van mensen die ze voor mijn bewaarde
Na een paar weken had ik ze alle 10
Ik heb alle Jungle mini's uit elkaar gehaald.

Vervolgens puzzelen met de dieren en opletten dat ik hun oren, vin, staart of neus niet verwisselde.
In elkaar spelden en mijn moeder heel lief aankijken of zij ze vast wilde stikken op de naaimachine.
De achterkant voorzien van een blauwe fleece, en weer vastgespeld en mijn moeder lief aangekeken.

En toen was het kleed klaar. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Klavertje 3

  Ik heb de mok eerst helemaal wit geglazuurd. Vervolgens heb ik 4 harten en steltje uit papier geknipt en op de witte glazuur 'geplakt&...